Avinor kundesenter

    Ei gruppe menneske går gjennom ein flyplass med bagasje, ankomst- og avgangsskilt synlege i bakgrunnen.

    Kontakt Avinor kundesenter

    Har du spørsmål, tilbakemeldingar eller ønskjer å sende inn ei klage?
    Du finn vårt tilbakemeldingsskjema her.

    1. Forsinka, sakna eller skadd bagasje?

      All bagasje på Avinors lufthamner blir handtert av eit handlingselskap på vegner av flyselskapet. Ta kontakt med desse dersom bagasjen din er forseinka, sakna eller mist.

      Kontaktinformasjon for Kirkenes lufthamn.
    2. Gøymd noko på flyplassen?

      Hittegodsavdelinga på flyplassen tek vare på attgløymde gjenstandar som blir funne på flyplassen (inkludert tryggingskontrollen) og levert inn. Ikkje alle flyplassane har eiget hittegodsavdeling.

      Kontaktinformasjon for gløymd eigedom.

    Spørsmål om parkering på Kirkenes lufthamn

    Korleis kan eg endre parkeringsbookinga mi?Kan eg få refundert parkeringa mi?

    Ta kontakt med parkeringsoperatøren på din flyplass. Avinor er eit mellomledd for å førehandsbooke parkering, men betalinga går til parkeringsoperatør.

    Onepark  E-post:
    Eg har ikkje mottatt parkeringsbekreftinga mi

    Finn du ikkje det du leita etter?

    Kontakt oss

    Kontakt Avinor sentralt kundesenter for alle lufthamner:

    Tlf: 
    Opningstider: Måndag - fredag kl 10:00 - 14:00

    Postadresse:
    Avinor AS
    Postboks 150
    2061 Gardermoen
     
    Besøksadresse:
    Hovudkontoret
    Dronning Eufemiasgate 6 A
    0191 Oslo
     
    Org.nr: 985198292