Avinor kundesenter

    Ei gruppe menneske går gjennom ein flyplass med bagasje, ankomst- og avgangsskilt synlege i bakgrunnen.

    Kontakt Avinor kundesenter

    Har du spørsmål, tilbakemeldingar eller ønskjer å sende inn ei klage?
    Du finn vårt tilbakemeldingsskjema her.

    1. Forsinka, sakna eller skadd bagasje?

      All bagasje på Avinors lufthamner blir handtert av eit handlingsselskap på vegner av flyselskapet. Ta kontakt med desse dersom bagasjen din er forseinka, sakna eller mist.

      Kontaktinformasjon for Oslo lufthamn.
    2. Gløymd noko på flyplassen?

      Hittegodsavdelinga på flyplassen tar vare på gløymde gjenstandar som blir funne på flyplassen (inkludert tryggingskontrollen) og levert inn. Ikkje alle flyplassar har eiga hittegodsavdeling.

      Kontaktinformasjon for tapt eigedom.

    Spørsmål om parkering på Oslo lufthamn

    Korleis kan eg endre parkeringsreservasjonen min?Kan eg få refundert parkeringa mi?

    Ta kontakt med parkeringsoperatøren på din flyplass. Avinor er eit mellomledd for å førehandsbestille parkering, men betalingen går til parkeringsoperatør.

    OnePark Oslo  E-post:
    Eg har ikkje mottatt mi parkeringsbekrefting

    Finn du ikkje det du leita etter?

    Kontakt oss

    Kontakt Avinor sentralt kundesenter for alle lufthamner:

    Tlf: 
    Opningstider: Måndag - fredag kl 10:00 - 14:00

    Postadresse:
    Avinor AS
    Postboks 150
    2061 Gardermoen
     
    Besøksadresse:
    Hovudkontoret
    Dronning Eufemiasgate 6 A
    0191 Oslo
     
    Org.nr: 985198292