Flyplasser er unike markedsplasser, med stor gjennomstrømning av kvalitetsbevisste passasjerer. Lufthavnene kan være en egnet arena for profilbygging. Det å reise med fly er ikke noe de fleste gjør til daglig, og en flyreise relateres til noe litt utenom det hverdagslige. Produkter som gir en følelse av identitet og status er egnet til å profilere. Det samme er selskap som har en tilknytning til regionen som flyplassen betjener. Flyplassen oppleves som en første inngangsport til regionen, og hjørnestensbedriften kan være den første til å ønske besøkende velkommen.
Salg av reklame på flyplassene håndteres av ulike samarbeidspartnere
Ta direkte kontakt for et tilbud eller en presentasjon av mulighetene lokalt:
Flyplass | Kontakt |
Bergen lufthavn |
Clear Channel Norway AS Finn Espen Lønseth-Sageng (Head of Airport Media) |
Florø lufthavn |
Reklameservice AS |
Alta lufthavn |
Mediehuset Altaposten
Mediehuset Altaposten |